Ik ben een opdrachtgever kwijt. Niet omdat ik slechte stukken schreef. Ik kreeg juist regelmatig complimenten. Wat de reden is? Het opheffen van het medium waarvoor ik schreef: het personeelsblad.
Een andere tijd
Begrijpelijk is het wel. Dit bedrijf heeft meerdere vestigingen in Nederland en daarbuiten. Ieder met verschillende business units en platforms. Eén personeelsblad voor al die vestigingen werkt gewoonweg niet. Wat voor de één interessant is, is voor de ander niet relevant, en andersom. De vraag is wie je dan bedient. Tel erbij op de talloze online platforms voor informatie-uitwisseling en een personeelsblad is niet (meer) van toegevoegde waarde.
Teksten op maat
Gelukkig is er nieuw werk gekomen. Voor een van mijn nieuwe opdrachtgevers scherp ik bestaande teksten aan zodat hun afnemers veel meer aangesproken worden. Voor een andere recente opdrachtgever maak ik teksten op meerdere niveaus zodat nieuwe én bestaande klanten goed bediend worden. Iemand anders heeft me gevraagd om de tekst voor zijn website te schrijven. Met hem heb ik meerdere sessies om tot de essentie te komen van zijn bedrijf en zijn manier van aanpak. Ik werk daarbij samen met contentmarketingbureaus en vormgevers. Is er nog geen contentstrategie, dan zetten we die op. Zo komen we tot content die blijvend werkt.
Kom maar op!
Maar er is nog steeds ruimte. Ruimte voor jouw vraag. Worstel je met jouw teksten? Mis je focus, een plan van aanpak? Neem dan gerust contact met mij op. Ik ga graag voor je aan de slag!