Folder over een nieuwe dienst

Olaf van Store on Demand heeft het op papier. Zijn ervaring in retail en een omschrijving van zijn nieuwe dienst. Maar dan? ‘Ik weet wat ik wil zeggen, maar de tekst loopt niet.’ Olaf schakelt mijn hulp in.

Wie is jouw klant?

In ons eerste gesprek vraag ik Olaf om zijn klanten te omschrijven.

  • Zijn ze oud, jong, een mix?
  • Hoe ziet hun werkdag eruit?
  • Waarvan liggen ze wakker?

Waar iets niet duidelijk is, vraag ik door.

En we praten over ‘Een Frisse Blik’. Hoe gaat Olaf te werk? Letterlijk, vanaf het eerste klantcontact? Wat maakt zijn aanpak uniek? Ook neem ik geanonimiseerde offertes en klantanalyses door. Want met materiaal uit de dagelijkse praktijk is mijn schrijfwerk op zijn best.

Wat komt er in de folder?

Ik adviseer een quote die aantoont dat Olaf expert is. We voegen korte, bondige tekst toe over zijn ruime ervaring plus een mooie foto van Olaf. Want dat zorgt voor vertrouwen. Ik adviseer ook om quotes te gebruiken van klanten plus foto’s van deze klanten. Want mensen willen mensen zien, en bewijs! In de hoofdtekst zet ik voorbeelden uit de praktijk en prikkelende vragen. Die spreken de lezer aan. En met de opsomming onderaan de folder is meteen duidelijk wat ‘Een Frisse Blik’ inhoudt.

En wat niet?

Verder noemen we geen details. Die komen later, wanneer de klant contact opneemt!

Bekijk de folder